2 כפות שמן זית
3 קישואים גדולים חתוכים בינונים
2 תפוחי אדמה קטנים או 1 גדול, חתוך קטן
2 שיני שום
1 בצל קטן קצוץ
1/8 כוס כוסברה קצוץ
מלח ופלפל לפי הטעם
לטגן את הבצל, להוסיף את שיני שום ולהמשיך הטיגון, להוסיף את הירקות, כוסברה, מלח ופלפל ולכסות עם מים על אש בינונית.
אחרי שהכל רך להוריד מהאש ולתת לסיר להתקרר.
לטחון את הכל (אפשר בבלנדר ידני או רגיל)
בתיאבון 😊